FAQ


Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een liedje bestellen?

Zoek de naam op en beluister het fragment om te horen of de naam op de juiste manier wordt uitgesproken. Is dit zo en is de schrijfwijze ook goed? Dan kun je het product aan je winkelwagentje toevoegen en afrekenen. Het liedje met naam, de instrumentale versie, de tekst en de CD hoes zijn gelijk beschikbaar om te downloaden. Daarnaast ontvang je een e-mail met de links om de bestanden te downloaden. Deze zijn dan nog 7 dagen beschikbaar. Een uitgebreide uitleg vind je op de pagina ‘Hoe werkt het?‘.

 

Wat krijg ik als ik een liedje bestel?

Als je een liedje met naam bestelt, ontvang je van ons direct na betaling de download-link van het MP3 bestand van het liedje met de na(a)m(en) die je gekozen hebt. Deze download-links worden voor de zekerheid ook naar je gemaild. Ook zit er standaard een printvriendelijk PDF bestand bij met de tekst van het liedje. Bij het slaapliedje zit ook een instrumentale versie van het liedje om zelf mee te zingen.

 

De naam die ik zoek staat er niet tussen. Wat nu?

Geen probleem. Wij gaan dan voor jou de gewenste naam opnemen. Je kunt op twee manieren een aanvraag doen;

  1. Via WhatsApp; 06-40173668. Het is natuurlijk belangrijk voor ons om te weten hoe we de naam moeten uitspreken. Via WhatsApp heb je de mogelijkheid om een spraakbericht naar ons te sturen waarbij je zelf de naam uitspreekt. Zo weet je zeker dat de naam in het liedje goed wordt uitgesproken.
  2. Via het naamaanvraag formulier op de website. Zorg er wel voor dat je hierbij ook de fonetische uitspraak vermeldt. Bijvoorbeeld, “Joey” kun je uitspreken op zijn Nederlands als “Jo-wie”, maar ook op zijn Engels als “Djo-wie”. Zet dus de fonetische uitspraak erbij en wij zorgen ervoor dat de naam goed wordt ingezongen.

Wij proberen om alle aanvragen zo snel mogelijk te verwerken, we doen dit doorgaans binnen een week, afhankelijk van de drukte. Zodra het liedje is toegevoegd, ontvang je hiervan bericht. Heb je meer spoed? Laat het ons weten, niets is onmogelijk!

 

De naam die ik zoek staat er wel tussen, maar anders geschreven. Wat nu?

Als je een naam tegenkomt die op dezelfde manier wordt uitgesproken als de naam die je zoekt, maar anders geschreven, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zullen er dan voor zorgen dat de door jou gebruikte schrijfwijze wordt toegevoegd op onze website zodat je deze kunt downloaden.

 

Krijg ik een CD opgestuurd?

Om de kosten laag te houden, versturen wij geen CD’s. Al onze liedjes zijn digitaal te downloaden als MP3 bestand. Deze kun je wel zelf op CD branden, hiervoor hebben we speciaal een CD hoes ontworpen en deze wordt gratis bij elke download bijgevoegd.

 

Wat zijn de betaalmethoden?

Voor de betalingen via onze website maken wij gebruik van beveiligde betaalproviders. Om het betaalgemak te vergroten, heb je de keuze uit onderstaande betaalmethoden;

  • iDeal (Nederland)
  • Bancontact/MisterCash (België)
  • Belfius Direct Net (België)
  • ING Home’Pay (België)
  • PayPal (Wereldwijd)
  • Creditcard (Wereldwijd)

De transactiekosten zijn voor onze rekening. Je betaalt dus alleen voor het liedje.

Kun je met deze betaalmethoden niet betalen? Laat het ons weten via het contactformulier en we zullen de mogelijkheden bekijken om meer betaalmethoden toe te voegen.